.comment-link {margin-left:.6em;}

SHOOTER'S DREAM

On and on, fantasy murders your lullaby. © David Kong 2004-2006

My Photo
Name:
Location: United States

hmmm...

Friday, October 15, 2004

迷路




And I started writing these little tunes. After covering too many good songs. Songs that bring up not just memories, but future.

迷路
10-14-04

早晨的阳光透进窗户
远方也许会有雾
迟迟地爬起 准备上路
再静静地等待下午

出门的人生是一条高速
迎来送往 早已麻木
错过的出口 如今谁来告诉
耽误的行程 如何弥补

没有你我会迷路 路标牌来不及解读
没人帮我换上太阳镜 我无法承受这亮度
没有你我会迷路 方向早已稀里糊涂
走错的辛苦 失速的恐怖 自己 吞下肚

没有你我会迷路 终点已不知去处
窗外的车流集体超速 脚下竟如此无助
没有你我会迷路 开到熄火才能停驻
因为我的牌照 名叫义无反顾


0 Comments:

Post a Comment

<< Home